America.ua відгук

Автомобілі

Добрий день.

Це буде стаття – продовження тому, що я сказав в відео, воно буде внизу. America.ua відгук:

В відео я говорю про погано складене авто і бампер. Це слова не мої, а майстрів.

Плюси і мінуси компанії America.ua, про які я не вказав в відео

  1. Мене не обманули на гроші – через велику кількість таких компаній серед них є такі, які беруть гроші начебто як завдаток. По принципу цих фірм після виграного аукціону потрібно внести всю суму за куплене авто. Зазвичай після цього ці “шарашкіні контори” просто зникають. Тут же ніхто не зник.
  2. Авто прийшло цілим, як з аукціону та з нього не було нічого вкрадено – це суттєвий плюс очевидно, тут вони попрацювали добре і мають хороших постачальників (хоча ціну на доставці завищують мінімум в 2 рази).
  3. Мені зробили хімчистку салону, як і обіцяли. Безкоштовно.

Мінуси, про які я не сказав, або сказав не до кінця:

  1. Після отримання грошей з’явилась недостатність комунікації – Дмитро досить таки часто не брав трубку і зникав на день – два взагалі з зв’язку.
  2. Брехня – її було чимало.
  3. Непрозорість ремонту – В функціонал їх сайту було вбудовано особистий кабінет клієнта, над яким програміст робив досить таки довго. В ньому мало бути видно на якому етапі зараз є авто, відслідковування його в порту, та таблиці, в які мали бути вписані деталі, які необхідні для авто та можливість шукати ці деталі разом з клієнтом. Якби я мав доступ до цього кабінету і все було там так, як мало бути, то питань було б набагато менше і я б менше турбував саму компанію, бо все б бачив сам на сайті. Як і казав у відео, мене просто представили перед фактом, що маю заплатити стільки то і стільки то за ремонт і запчастини, не давши пошукати їх самому.
  4. Не надання особливого значення цій роботі – коли наші сперечання з Дмитром доходили майже до сварки він завжди захищався тим, що казав – “це не моя основна робота, я тут особливо не заробляю” і тд. Коли ти не віддаєшся роботі повністю, то ясно, що воно не буде добре працювати.
  5. Вони не вміють оцінювати лоти – Так, особисто своє авто вибирав я, але я його вибрав, тільки після того, як Дмитро зробив оцінку роботи, при якій зазначив, що ремонтувати там максимум на 1000 usd. Що там казати, вони навіть не видивились, що то S-line. І оце напевно найгірше. Мій друг, Тарас, при оцінці вказав одразу, що там пішло пошкодження набагато більше, ніж незначний удар по передній частині. Також Тарас вказав, що лонжерон пошкоджений.

 

Також є важливим інша деталь. Можливо, побачивши мій відгук, чи почувши про нього ви можете зробити собі висновок, що це я такий весь “не фартовий”, але це далеко не так. Насправді, багато хто стикається з труднощами під час купівлі авто з Америки, просто в Україні ще з часів МММ не прийнято говорити про свої поразки і зазвичай такі речі просто замовчують. Навіть мій знайомий, який брав авто через цю компанію (America.ua) зіткнувся з набагато більшими проблемами: не було запаски, вкрали ключі і він мусів купувати окремо колеса з шинами, але що смішно, навіть з цими усім йому авто вийшло набагато дешевше, ніж моє (на 1000 usd). Хоча у автівок була однакова марка, комплектація, навіть один і той же пробіг та рік випуску. І пошкодження авто у нього були набагато більші. І оці всі проколи були через те, що йому просто не правильно підібрали авто і багато чого не видивились при його обиранні. Веду до того, що я впевнений – незадоволених клієнтів, які працювали з цією компанією набагато більше, просто вони “проковтнули” обіду і живуть далі. Я ж так не можу.

П.С. Як і казав у відео, це мало бути відео-рекламою, найкращою яка може бути, де клієнт в режимі реального часу показує весь процес від купівлі, до отримання авто. І погодьтесь, це було б круто і компанія б отримала купу клієнтів через це, а я б можливо якось співпрацював з ними. Все що для цього було потрібно зробити, це віддати мені авто вчасно і хоча б вмістити бюджет в якісь моральні рамки, але на жаль.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *