Як уникнути шахрайства на Aliexpress
Підійшла черга до ще однієї статті яка б не стосувалась форексу, а моїх особистих думок, поглядів, спостережень. І так, сьогодні я хочу написати про aliexpress.com.
Користуюсь я цим магазином, ну або сервісом трохи менше року, і за цей час я замовляв безліч товарів, від зовсім дрібних, та дешевих, до чогось навіть солідного (максимальна ціна за товар була 30 доларів), якщо ви знаєте що на аліекспресі існують рівні то в мене зараз А2, це найкраще скаже за досвід мого користування цим магазином.
Товар як приходив неймовірно швидко, так міг йти місяцями, а бувало таке що і не приходив взагалі. Та це все дрібниці, адже якщо товар не приходить то тобі повертають гроші, головне вчасно відкрити спір, або продовжити гарантійний термін. Але ж це все таки світ, а світ живе по правилу “не обманеш ти, обмануть тебе”, і як мабуть багато хто з покупців я зіткнувся з шахраями. Тут приведу статистику, з 20 замовлених товарів 6 не прийшло, та 3 з них були зіпсовані. Саме тому вам просто необхідно знати всі ці тонкощі.
Шахраїв на Аліекспрес безліч, їх можна розбити на категорії, охарактеризувати, та навіть намалювати психологічні портрети на них, або карикатури. Писати детально про них я не буду бо стаття вийде неймовірно великою, і хоч і пишуть що мої статті приємно читати, все ж, Я б не хотів щоб ви сиділи над нею більше ніж потрібно.
Шахраї Аліекспрес та як з ними боротись:
- #Посилканеприйшла – найпоширеніші продавці-шахраї, які насправді не відправляють товар, даючи вам не той трек ід, і потім якщо ви відкриєте спір, то вони чемно повернуть вам гроші, а опісля чесно попросять поставити їм 5 зірок, начебто за те що вам повернули гроші, звісно в проханні вони обов’язково використають слово “sincerely” та “regard”, не ставте їм ці 5 зірок, і ось чому. При спочатку відправленні грошей, а потім при поверненні ви попадаєте на конвертацію гривня-долар-юань, а потім така ж конвертація йде при повернені грошей вам. Дам особистий приклад: 16 квітня я відправив 14,50 доларів за товар, заплативши 373 гривні, вчора я отримав повернення тих самих 14,5 доларів бо товар не прийшов, в гривнях це 357, тобто майже 5% мінус. А при позитивному відгуку їх рейтинг продавця підніметься, що приведе до більшої кількості клієнтів, яким можливо так само товар не відправлять. Тому ставте їм об’єктивні оцінки, а не такі, які вони хочуть.
- #Товарзіпсований – тут я не буду особливо описувати які це бувають, просто наведу один зі своїх прикладів. Замовив я окуляри для плавання, (ходжу в басейн там без них ніяк) і вони виявились зіпсованими, при чому одразу в двох місцях, носове кріплення, та кріплення на голові (защіпка). Я відкрив спір, показав на фото ці проблеми, і в кінці мені повернули половину ціни цих окуляр. Але ж окуляри зіпсовані, і я носити їх не можу, тобто я просто віддав 5 доларів за зіпсований товар.
Як уникнути шахрайства на Aliexpress?
Максимально довго тримайте товар у себе без підтвердження отримання товару, та без відгуку. Продовжуйте гарантійний термін до тих пір поки не будете впевнені в відповідній якості товару до його ціни. Тільки тоді підвтерджуйте отримання, та обов’язково залишайте відгук.
Якщо товар зіпсований то у вас є два варіанти:
- Майже завжди у продавців немає можливості відслідкувати посилку після того як вона прийшла в Україну, Росію (особисте спостереженя). І на цьому можна зіграти, продовжуйте гарантійний термін, і питайте чи вони не знають де знаходиться пакунок, якщо ні, то можете відкрити спір і писати що товар не прийшов, і ви хочете гроші назад. Таким чином у вас буде і товар, і гроші за нього. Цим способом зловживати не варто бо заблокують профіль.
- Можна повернути частину, або всю суму через спір, але це також не легко, потрібно обов’язково сфотографувати недоліки товару, відправляти їм. В спорі можна спілкуватись тільки англійською тому користуйтесь перекладачем. Також будьте настирними, продавці там з таким зіштовхуються кожен день, і вести спір вони мастаки.
Ну і на закінчення. Не варто цими порадами зловживати, китайці зазвичай досить чемні, працьовиті та добрі люди, якщо в товарі вас все влаштувало то віддячте їм відгуком та подякою, в наших країнах за аналогічний товар ви б заплатили на 20-50% дорожче (саме тому і замовляю звідти). Тому, якщо до вас йдуть з добрими намірами, то тим же і відповідайте, а якщо навпаки то ви вже знаєте що робити. 😉
Вже декілька разів робили замовлення на алі, звичайно спочатку насторожувала передоплата і невідомий термін отримання, сподобався тільки величезний ассортимент товарів. Хоча поки що не було ніяких нарікань, все одно кожне замовлення робимо з пересторогою
А що замовляли?
Ну выбор делается просто, Достаточно посмотреть репутацию продавца. Каждый старается, чтобы история была и рейтинг на высшем уровне. Ведь от этого зависит оборот, заказы и доход. Поэтому, первое, на что нужно обращать внимание это верхний правый угол) Конечно, никто не застрахован от потерь. Но они все сейчас сведены к самому маленькому процентику.
Всюди є свої плюси та мінуси, як на мене. Мені на експрессі подобається те, що там майже за дарма усілякі дрібнички можна купити, але вони такі тимчасові забавки, як на мене. Завжди буде такий стереотип, що Китай та якість це несумісні речі, але Чайна є різна, у всіляких частинах світу. Увесь світ мабуть, так просто не купував би товари з Азії. Ось, пояснить чому в Україні та Россії самий паршивий Китай? Бо я, наприклад, знаю яка чайна у ВБ. У ВБ може якийсь, особливий контроль товарів. Дуже хочу, на це питання отримати відповідь.
Бо ми не можемо дозволити собі дорогий китай, А дешевий китай – поганий. Ну, це як і всюди
так сумно(
хоча я просто маю з чим порівнювати. Наприклад я купувала такі іграшки пуфики вони такі на підлозі м/ягенькі – коштували вони мені долларів 35, в Україні за 35 долярів таке не купиш нажаль.(
У меня небольшой опыт покупок на алиэкспрес. Покупал прикольный стаканчик для зубных щёток на присосках к стене в виде божьей коровки. Подарил внуку. Потом к ним набор крючков с присосками для полотенец. Потом жене штуку силиконовую для выпрямления косточки на ноге и себе нож – визитки. Потом всё это благополучно продал. У меня торговая точка есть)). Но впечатление от покупок остались позитивные. Всё пришло через две недели на укрпочту. Хочу заказать себе смартфон, но чувствую, пока соберусь, наше правительство накинет налог на сумму больше ста долларов(
Тому є мотивація купувати уже!_