Shafa.ua – найбільша Scam площадка України. Відгук
Шукав я собі значить сірий спортивний костюм, всюди. І порадили мені цей сайт. Мов, там є все, що мені потрібно. І справді, вибір великий. Але такого псячого відношення до клієнта як там, я ще не бачив. Так вийшло, що перша ж моя покупка на shafa.ua вийшла дуже невдалою. Через що я зіткнувся з усім поганим, що там є. Але давайте по порядку. Shafa.ua відгук.
Отже, після вибору необхідного мені костюму я зв’язався з продавцем і вказав свої дані для відправлення. Почалось все не слава Богу вже з цього моменту, бо продавець настирливо бажав перенести розмову з сайту, в вайбер. Далі продавець повідомила, що якщо вже я хочу купити офіційно, через сайт, то я повинен сам оплатити комісію магазину, 40 грн. Я погодився, бо вже маю досвід того, що якщо щось піде не так, то купівлю через площадку можна хоч якось оскаржити, повернути, або хоча б залишити відгук.
Товар прийшов вчасно, але як виявилось він мені не підійшов по розміру. Він просто не відповідав тим розмірам, які вказав продавець. І з цього моменту почали вилізати всі мінуси цієї контори.
- Майже весь товар там продається через дроп-шіппінг – перший і одразу дуже жирний мінус площадки. Продавці, що є там не бачать і не мають товар на руках, який продають – він знаходить на різних складах. Проблеми з цим очевидні – продавець вказує розміри тільки ті, що йому дають зі складу. І вони дуже часто не відповідають дійсності (як було в мене). Друге – в склада можуть бути свої правила. Для прикладу, якщо товар пішов зі складу, то він не має вже туди повернутись. Навіть, якщо це не відповідає законодавству України про повернення товару протягом 14-ти днів. Третя проблема цього мінусу – за склад і працівникам на складі потрібно також платити. Тобто, товар куплений через дроп-шіппінг завжди буде дорожчим, ніж якщо б це було куплено напряму – в продавця.
- Ніяка техпідтримка – засновник цього сайту, Антон Єрмоленко розповідав, що перед тим, як запустити сайт, вони його обдумовували з якимись менеджерами, щоб зрозуміти, які саме рішення в компанії будуть успішними, а які ні. І невже то не можна зрозуміти, що найважливіше в такому магазині, це аж ніяк не продавці, а покупці. І важливо, щоб саме вони були задоволені сервісом, а не продавці. До чого це я? До того, що коли я звернувся до техпідтримки, мене досить грубо послали і сказали, що допомагати в вирішенні мого питання (товар не відповідає заявленим розмірам) не будуть. І повністю стали на бік продавця. При тому, що я відправив не тільки фото, а і відеодокази (до речі, тільки зараз побачив, що відео не має жодного перегляду, вони його навіть не дивились).
- Багато речей там підробка – такі повідомлення, як нижче пишуть часто. Якщо щось, в Україні не має виробництва продукції Адідас
- Не справжні відгуки – гарно виглядає профіль людини, в якої я купив того свого клятого костюма, правда? Але це відгуки не справжні! Вони зберігають і показують тільки позитивні відгуки. А коли ж ви напишете негативний (що я зробив), то побачите таке віконечко. Звісно, мій негативний відгук не був опублікований. І це є найбільшою проблемою Shafa.ua. Бо ці неправдиві відгуки створюють ілюзію того, що товар справді хороший, як і продавці. Насправді ж це не відповідає дійсності.
Висновки
Shafa.ua, відгук мій такий. Це не що інше як комерційний проект, який зацікавлений тільки в одному – здерти якомога більше грошей з людей. І знаєте, такі проекти, які отак сильно повернуті одним місцем до покупців довго не проживають. Доказом цього є статистика сайту з гугл трендів і алекса ранк.
Прочитайте всі мої відгуки тут